آگهی مناقصه عمومی - معاونت اداری و مالی
آگهی مناقصه عمومی
- 05 Feb 2023
- كود الأخبار: 49862
- 1121
آگهی مناقصه عمومی
دانشگاه مراغه در نظـر دارد در اجرای آیین نامه مالی و معاملاتی خود، مدیریت امور خدمات عمومی شامل امور تنظیفات، فضای سبز، امور عمومی آزمایشگاهها و تاسیسات دانشگاه را به مدت یکسال (از 1403/01/01 تا 1403/12/29) به پيمانكاران واجد شرايط و داراي صلاحيت از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در موضوعات فوق واگذار نمايد. از كليه متقاضيان دعوت مي شود جهت دريافت اسناد مناقصه و اطلاع از شرايط آن به پایگاه اینترنتی ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نموده و پس از دریافت مدارک، نمونه قرارداد و شرایط عمومی دانشگاه و مطالعه دقیق اسناد شرکت در مناقصه؛
1- ضمانت نامه بانکی یا چک تضمین شده بانکی بنام دانشگاه مراغه با اعتبار حداقل 3 ماه یا وجه نقد (واریز به شماره حساب 4001078506378071 شبا IR870100004001078506378071 نزد بانک مرکزی بنام دانشگاه مراغه به شناسه حساب 972116004100000000000546097277) به مبلغ 650 میلیون ریال به عنوان ضمانت شرکت در مناقصه را در پاکت آ بارگذاری نمایند.
2- اسناد مربوط به شرکت خود شامل: اساسنامه شرکت، آگهی تاسیس در روزنامه، آگهی آخرین تغییرات هیات مدیره، گواهی صلاحیت دارای اعتبار از اداره کار، گزارش اعتبار سنجی شرکت (صورتحساب 6 ماهه حساب شرکت) و گواهی ثبت نام ارزش افزوده را در پاکت ب بارگذاری نمایند.
3- و قیمت پیشنهادی را در پاکت ج در سامانه ستاد بارگذاری نمایند.
همچنین شرکت کنندگان باید اصل ضمانت نامه و یا چک بانکی را قبل از تاریخ و ساعت بازگشایی پیشنهادات به صورت فیزیکی به دفتر حقوقی دانشگاه برسانند. در صورت پرداخت الکترو نیکی وجه ضمانت نیاز به ارسال رسیدآن به دانشگاه نیست.
4- مهلت شرکت در مناقصه ارسال پیشنهاد و زمان بازگشایی در سامانه ستاد مشخص شده است.
نشانی دانشگاه مراغه: مراغه شهرک گلشهر دانشگاه مراغه اداره امور حقوقی
(تلفن های تماس 37276068 و 37278001 و 37273068 داخلی 343 و 420) و 37274475
دانشگاه در رد و قبول پیشنهادات مختار خواهد بود و ضمانتنامه برنده در صورت عدم عقد قرارداد به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد.
روابط عمومی دانشگاه مراغه